Forum www.asgnd.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

29 kwietnia 2012 - Projekt: Mroki Puszczy - Twierdza Cieni

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.asgnd.fora.pl Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Radzio :)




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:21, 26 Kwi 2012 Temat postu: 29 kwietnia 2012 - Projekt: Mroki Puszczy - Twierdza Cieni

Witam

W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w przygotowanym przez nas scenariuszu. Jest to piąty z serii scenariuszy...



[link widoczny dla zalogowanych]




Wojna na pustyniach Środkowego Wschodu trwa, Federacja Emiratów i Zjednoczone Królestwa nie odpuszczają. Jednak pomimo tytanicznych wysiłków obu walczących stron, żadna nie jest w stanie przechylić szali zwycięstwa na swoją stronę.
W zgiełku bitwy oba mocarstwa przechwyciły informację, która może przeważyć dalsze losy gry mającej miejsce na Środkowym Wschodzie.
Prowadzone są badania nad siłami które istniały od początku świata i będą istnieć aż po jego koniec, bez względu na czas i przestrzeń. To wszystko w dzikich Lasach Akhlaru, tajemniczy Projekt: Mroki Puszczy, prowadzony przez nieznane nikomu Nocne Maski.
Podjęte zostały pierwsze kroki w celu rozświetlenia mroku okrywającego tajemniczy Projekt. Jednak pomimo zaangażowania oddziałów specjalnych i przechwycenia przez nie informacji o lokalizacjach ukrytych bunkrów, kontakt z grupami został zerwany, a ślady wszelkiej działalności zniknęły. Jakby nigdy nic się nie wydarzyło, jedynym dowodem na podjęcie działań są nagrania transmisji radiowych z obszaru operacji.
W snutych sieciach zdrady i terroru pojawiła się luka, kiedy kilka tygodni po wydarzeniach w Lasach Akhlaru, został zestrzelony wojskowy samolot niewiadomego pochodzenia.
Grupom działających w rejonie sił Zjednoczonych Królestwa i Federacji Emiratów, udało się odzyskać część ładunku z zestrzelonego samolotu i zdobyć parę puzzli z układanki.
Jednym z tych elementów okazała się informacja kiedy i gdzie pojawi się w Akhlarze, Profesor Reimar von Ohrdruf, wszyscy znamy jego słynne słowa:

"Kto powiedział, że tylko człowiek jest istotą obdarzoną inteligencję? Kto powiedział, że tylko człowiek może być panem świata?

Co gdyby, gdyby jego oręż także był inteligentny?"

Profesor wpadł w ręce Federacji Emiratów. Zjednoczone Królestwa muszą zadowolić się laborantem i wyczekać na okazję, do zniwelowania przewagi jaką daje pojmanie von Ohrdurf’a.

W okolicy Akhlaru doszło do walki pomiędzy niezidentyfikowanymi grupami, władze nie wydają oficjalnego komunikatu, jednak nieoficjalnie wiadomo, że wojsko znalazło jakieś tajemniczą aparaturę do pobierania próbek w rejonie zajścia. Co to były za próbki nie wiadomo, ponieważ zabrano je.

Czas na kolejną rozgrywkę.
Mroki Puszczy już czekają.




Zbiórka: Do godziny 09:30.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych] [Szczecin]
Rozpoczęcie: 10:00
Zakończanie: 16:00
Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Click [Wkrótce]


Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.

Limit amunicji: Łącznie można posiadać przy sobie, 600 kulek. Zakaz używania elektrycznych boxów, do replik innych niż te które w oryginale są zasilane z taśmy. Można mieć przy sobie tylko 1 hi-capa, załadowanego.

Miejsce: Puszcza Bukowa
Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł [Płatne na miejscu]
Osoby, które nie zgłosiły się w terminie (27 kwietnia 2012) płacą 15zł na miejscu.

Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie, w miarę możliwości, przy zgłoszeniu swojego udziału proszę o podanie preferowanej strony]

Pirotechnika: Zabroniona. [Jedyna dopuszczona zostanie dostarczona przez organizatora]

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

Ważne: Na zgłoszenia czekamy najpóźniej do 27 kwietnia 2012 roku, do godziny 22:00.

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.
Do wyznaczania pozycji, może być warto zabrać linijkę, w miarę możliwości wydamy przygotowane przez nas protraktory.
Przybory do pisania, też mile widziane.




Rozgrywka:

- Każda grupa dostanie na początku mapę.
- Dowódca oddziału jest zobowiązany do podawania poprzez SMS do sędziego co 60 minut, miejsca swego położenia jak i ich status (czy mają jeńców, rannych, stan liczebny oddziału). Organizator może to w trakcie rozgrywki w jakiś sposób wykorzystać by urozmaicić spotkanie.
- Na każdą ze stronę będą przygotowane 3 plecaki medyczne z opatrunkami.
- Tylko medyk może opatrywać rannych.
- Pierwsze trafienie opatruje medyk, po drugim trafieniu, dana osoba umiera.
- Opatrunki muszą być założone prawidłowo, sędzia ma prawo powiedzieć danej osobie, że jest ranna/trafiona "jeżeli opatrunek spadnie".
- Transportowanie osób rannych, które nie zostały jeszcze opatrzone, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
- Trafiona osoba, nie może rozmawiać i używać radia, może jedynie krzyczeć/wzywać medyka.
- Jeżeli trafionej osobie, w ciągu 15 minut nie zostanie udzielona pomoc przez medyka, umiera.
- Martwy gracz może udać się do TOC, gdzie będą przebywać sędziowie, lub podążać jako trup za oddziałem, do momentu aż wezwany zostanie MEDEVAC i będzie mógł wrócić do gry.
- Martwy gracz może zostać ewakuowany śmigłowcem MEDEVAC, aby móc wrócić do gry. [Opis uproszczonej procedury poniżej]
- Komunikacja poprzez użycie telefonów komórkowych jest zabroniona.
- Zadania będę ujawniane sukcesywnie w czasie gry.

Branie jeńców i przeszukiwanie.
Podczas scenariusza jest możliwość brania jeńców. Odbywa się to poprzez podejście do żywego, bądź rannego przeciwnika i położeniu mu ręki na ramieniu oraz o poinformowaniu go o tym, że został wzięty do niewoli. Należy go wyleczyć jeżeli jest ranny. Od momentu wzięcia do niewoli broń jeńca zostaje dezaktywowana i wszelkie próby stawiania oporu są zakazane. Więzy na rękach są fikcyjne.
Przeszukiwanie jeńca rannego/opatrzonego, odbywa się poprzez zadeklarowanie przeszukania, po tej deklaracji osoba przeszukiwania jest zobowiązana do oddania posiadanych przedmiotów fabularnych.



[center]MEDEVAC[/center] [Może ulec niewielkiej zmianie]

Istniej możliwość ewakuacji zabitych i rannych śmigłowcem. Respawn graczy, w tej opcji zajmuje 10 minut. MEDEVACu, można również użyć do wyleczenia rannych. W Projekcie: Mroki Puszczy, jest to jedyny sposób na wyleczenie rannych i martwych graczy.


- Na głównym kanale rozgrywki, dany oddział informuje sędziego o chęci wezwania śmigłowca, poprzez swojego RTO*.
- Po potwierdzeniu przez sędziego, przełączają się na ustalony wcześniej kanał, gdzie prowadzony jest dalszy ciąg procedury.
- Po przełączeniu kanału i nawiązaniu łączności, należy podać miejsce w którym znajduje się oddział.
- Sędzia potwierdza przyjęcie pozycji oddziału i podaje miejsce gdzie przeprowadzona zostanie ewakuacja śmigłowcem.
- Po doprowadzeniu rannych/martwych na miejsce należy spędzić w nim 10 minut.
- Po upływie 10 minut, należy odpalić świecę dymną, po jej wypaleniu petardę hukową.
- Po odpaleniu świecy dymnej i petardy hukowej, ranni/martwi wracają do gry.


Przykład MEDEVAC.

- TOC* TOC tu ALFA*, odbiór.
- ALFA tu TOC, odbiór.
- TOC, ALFA potrzebuje MEDEVAC*, odbiór.
- ALFA medevac zrozumiałem, bez odbioru.
[Zmiana częstotliwości na z góry ustaloną.]
- TOC TOC tu ALFA, odbiór.
- ALFA tu TOC, odbiór.
- TOC pozycja ALFA to 80314032, odbiór.
- ALFA tu TOC, MEDEVAC w pozycji 80615075*, odbiór.
- TOC tu ALFA, MEDEVAC w pozycji 80615075, zrozumiałem, bez odbioru.
[Udanie się na wyznaczoną pozycję.]
[Po dotarciu na miejsce odliczanie 10 minut, odpalenie świecy dymnej, petardy hukowej.]
[Respawn.]

*
TOC - Tactical Operations Center - Centrum Operacji Taktycznych.
ALFA - Przykładowa nazwa kodowa oddziału.
MEDEVAC - Medical evacuation - Ewakuacja medyczna, za pomocą śmigłowca, pojazdu.
80615075 - Przykładowa pozycja oddziału, w systemie UTM.
RTO - Radio team operator.



Przed grą zostanie poprowadzona odprawa z mechaniki rozgrywki. Mini szkolenie dla medyków i radiooperatorów. Każda drużyna powinna wcześniej pomyśleć kto będzie pełnił te funkcję. Organizator zapewnia opatrunki oraz plecak i radiostacje dla RTO.



Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SeeMe
Najemnik



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Maszewo / Police
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:02, 10 Maj 2012 Temat postu:

next time.. :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.asgnd.fora.pl Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin