Forum www.asgnd.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

31 lipca 2011 - Projekt: Mroki Puszczy - Nocne Maski

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.asgnd.fora.pl Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Radzio :)




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:25, 25 Lip 2011 Temat postu: 31 lipca 2011 - Projekt: Mroki Puszczy - Nocne Maski

Witam

W imieniu grupy Special Forces Airsoft Team chciałbym zaprosić was do udziału w przygotowanym przez nas scenariuszu. Jest to drugi z serii scenariuszy...




Walka w lasach Akhlaru zakończyła się, kontakt z oddziałami specjalnymi został zerwany. Ukryty przed oczami świata Projekt: Mroki Puszczy rozwija się bez przeszkód. Jednak w dalszym ciągu nie wiadomo czym on jest.
Po utracie kontaktu z grupami specjalnymi, wysłane zostały oddziały CSAR, na miejscu znaleziono tylko pusty bunkier, żadnych oznak walki, żadnego śladu po wysłanych żołnierzach. Jak gdyby obiekt stał opuszczony przez lata.
Jednak wszyscy czują, że w podziemnych czeluściach, snute są sieci terroru i zdrady.



Zbiórka: Do godziny 09:20.

Rozpoczęcie: 10:00
Zakończanie: 16:30


Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.

Limit amunicji: Łącznie można posiadać przy sobie, 600 kulek. Zakaz używania elektrycznych boxów, do replik innych niż te które w oryginale są zasilane z taśmy. Można mieć przy sobie tylko 1 hi-capa, załadowanego.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wstęp: Wpisowe wynosi 5zł od osoby. [Płatne na miejscu]

Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie, w miarę możliwości, przy zgłoszeniu swojego udziału proszę o podanie preferowanej strony]

Pirotechnika: Zabroniona. [Jedyna dopuszczona zostanie dostarczona przez organizatora]

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

Ważne: Na zgłoszenia czekamy najpóźniej do 30 lipca 2011 roku, do godziny 22:00.

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.
Do wyznaczania pozycji, może być warto zabrać linijkę, w miarę możliwości wydamy przygotowane przez nas protraktory.
Przybory do pisania, też mile widziane.



Rozgrywka:

- Każda grupa dostanie na początku mapę. Na mapie zaznaczony będzie punkt startu oraz miejsce katastrofy.
- Dowódca oddziału jest zobowiązany do podawania poprzez SMS do sędziego co 60 minut, miejsca swego położenia jak i ich status (czy mają jeńców, rannych, stan liczebny oddziału). Org może to w trakcie rozgrywki w jakiś sposób wykorzystać by urozmaicić spotkanie.
- Na każdą ze stronę będą przygotowane 3 plecaki medyczne z opatrunkami.
- Tylko medyk może opatrywać rannych.
- Pierwsze trafienie opatruje medyk, po drugim trafieniu, dana osoba umiera.
- Opatrunki muszą być założone prawidłowo, sędzia ma prawo powiedzieć danej osobie, że jest ranna/trafiona "jeżeli opatrunek spadnie".
- Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
- Trafiona osoba, nie może rozmawiać i używać radia, może jedynie krzyczeć/wzywać medyka.
- Jeżeli trafionej osobie, w ciągu 15 minut nie zostanie udzielona pomoc przez medyka, umiera.
- Martwy gracz może udać się do TOC, gdzie będą przebywać sędziowie, lub podążać jako trup za oddziałem, do momentu aż wezwany zostanie MEDEVAC i będzie mógł wrócić do gry.
- Martwy gracz może zostać ewakuowany śmigłowcem MEDEVAC, aby móc wrócić do gry. [Opis uproszczonej procedury poniżej]
- Komunikacja poprzez użycie telefonów komórkowych jest dozwolona.
- Zadania będę ujawniane sukcesywnie w czasie gry.

Branie jeńców i przeszukiwanie.
Podczas scenariusza jest możliwość brania jeńców. Odbywa się to poprzez podejście do żywego, bądź rannego przeciwnika i położeniu mu ręki na ramieniu oraz o poinformowaniu go o tym, że został wzięty do niewoli. Należy go wyleczyć jeżeli jest ranny. Od momentu wzięcia do niewoli broń jeńca zostaje dezaktywowana i wszelkie próby stawiania oporu są zakazane. Więzy na rękach są fikcyjne.
Przeszukiwanie jeńca rannego/opatrzonego, odbywa się poprzez zadeklarowanie przeszukania, po tej deklaracji osoba przeszukiwania jest zobowiązana do oddania posiadanych przedmiotów fabularnych.




[center]MEDEVAC[/center]

Istniej możliwość ewakuacji zabitych i rannych śmigłowcem. Respawn graczy, w tej opcji zajmuje 10 minut. MEDEVACu, można również użyć do wyleczenia rannych. W Projekcie Mroki Puszczy: Nocne Maski, jest to jedyny sposób na wyleczenie rannych i martwych graczy.


- Na głównym kanale rozgrywki, dany oddział informuje sędziego o chęci wezwania śmigłowca, poprzez swojego RTO*.
- Po potwierdzeniu przez sędziego, przełączają się na ustalony wcześniej kanał, gdzie prowadzony jest dalszy ciąg procedury.
- Po przełączeniu kanału i nawiązaniu łączności, należy podać miejsce w którym znajduje się oddział.
- Sędzia potwierdza przyjęcie pozycji oddziału i podaje miejsce gdzie przeprowadzona zostanie ewakuacja śmigłowcem.
- Po doprowadzeniu rannych/martwych na miejsce należy spędzić w nim 10 minut.
- Po upływie 10 minut, należy odpalić świecę dymną, po jej wypaleniu petardę hukową.
- Po odpaleniu świecy dymnej i petardy hukowej, ranni/martwi wracają do gry.


Przykład MEDEVAC.

- TOC* TOC tu ALFA*, odbiór.
- ALFA tu TOC, odbiór.
- TOC, ALFA potrzebuje MEDEVAC*, odbiór.
- ALFA medevac zrozumiałem, bez odbioru.
[Zmiana częstotliwości na z góry ustaloną.]
- TOC TOC tu ALFA, odbiór.
- ALFA tu TOC, odbiór.
- TOC pozycja ALFA to 80314032, odbiór.
- ALFA tu TOC, MEDEVAC w pozycji 80615075*, odbiór.
- TOC tu ALFA, MEDEVAC w pozycji 80615075, zrozumiałem, bez odbioru.
[Udanie się na wyznaczoną pozycję.]
[Po dotarciu na miejsce odliczanie 10 minut, odpalenie świecy dymnej, petardy hukowej.]
[Respawn.]

*
TOC - Tactical Operations Center - Centrum Operacji Taktycznych.
ALFA - Przykładowa nazwa kodowa oddziału.
MEDEVAC - Medical evacuation - Ewakuacja medyczna, za pomocą śmigłowca, pojazdu.
80615075 - Przykładowa pozycja oddziału, w systemie UTM.
RTO - Radio team operator.



Przed grą zostanie poprowadzona odprawa z mechaniki rozgrywki, mini szkolenie dla medyków nawigatorów oraz RTO. Każda drużyna powinna wcześniej pomyśleć kto będzie pełnił tą funkcję. Organizator zapewnia opatrunki oraz plecak i radiostacje dla RTO.

Poniżej znajduje się WARNO, prosiłbym o przeczytanie go.

[center]WARNO[/center]

WARNO 07-082011/PSCABKW

Operacja: Projekt: Mroku Puszczy – Nocne Maski
Czas : 7 August 2011, Start około 1000 CET
Strefa czasowa: GMT+1

1. Sytuacja:
a. Wróg: Liczebność nieznana. Prawdopodobnie jednostki powietrznodesantowe z dużym doświadczeniem.
b. Siły własne: Oddział o sile około 30-40 osób.
b. Teren: Puszcza Bukowa, obszar Zielonej doliny. Teren w 75% zalesiony i niezamieszkany. Obszar działań około 2,5kmx2,5 km.
c. Załączniki: brak

2. Misja
Nad ranem został zestrzelony niezidentyfikowany samolot transportowy, w powietrzu nie było żadnych myśliwców naszych sił, ani sił przeciwnika. Samolot musiał więc zostać ostrzelany z ziemi.
Waszym zadaniem jest przeniknięcie na teren lasów Akhlaru, odnalezienie wraku samolotu i przeszukanie go, w celu zdobycia ładunku lub istotnych informacji.

3. Wykonanie
Zostaniecie zrzuceniu 50km od rejonu operacji na miejsce dolecicie na spadochronach. Po sprawdzeniu stanu osobowego udacie się w rejon katastrofy i przeszukacie wrak. W czasie tej operacji dostępny będzie transport śmigłowcowy i MEDEVAC, pod warunkiem, że sprawdzicie miejsce z którego został ostrzelany samolot.
Realizacja zadania w oparciu o wcześniej otrzymane dane wywiadowcze oraz bieżącą łączność z TOC.
Szczegółowe informacje „In OPORD”.

4. Wsparcie
a. Wyposażenie: Wg decyzji dowódcy. Sprzęt i prowiant na minimum 6h samodzielnych działań.
b. Amunicja: Limit 600 kulek, łącznie
c. Transport: Śmigłowiec (1-2szt AW149) – główne zadania to Medevac i QRF. Loty do wyznaczonych przez TOC stref lądowania. Każde użycie śmigłowca musi być autoryzowane przez kontrolę przestrzeni powietrznej obszaru, za pośrednictwem TOC. Szczegóły w osobnej procedurze.

5. COMMAND AND SIGNAL
a. Command: Wg decyzji dowódcy
b. Łączność: Łączność z TOC i pomiędzy oddziałami za pomocą radiostacji w paśmie 6m. Łączność pomiędzy oddziałami za pomocą GSM jest dopuszczona. Łączność w teamie w paśmie 70cm (PMR, LPD i inne), bądź wg decyzji dowódcy.



Rozkaz operacyjny OPORD, zostanie przedstawiony w pod forach stron.



Pozdrawiam i zapraszam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:26, 25 Lip 2011 Temat postu:

Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]

Mapa terenu rozgrywki: [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:16, 26 Lip 2011 Temat postu:

Pod fora stron aktywne, zapraszam do rejestracji na forum grupy Special Forces Airsoft Team i do zgłaszania się na scenariusz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:22, 27 Lip 2011 Temat postu:

Lista zgłoszeń zaktualizowana.

[link widoczny dla zalogowanych]



Miejsce zbiórki - zielona strzałka

[link widoczny dla zalogowanych]

Przypominam, zbiórka do godziny 0920.



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Mapy i protraktor są wyskalowane, jak będziecie je drukować, wyłącznie marginesy i automatyczne dopasowywanie do strony.

Mapy w skali 1:10 000


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.asgnd.fora.pl Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin